14. nov. 2010

Endelig Jagt!

Alle 9 hvalpe er nu kommet godt afsted i deres nye liv.
Jenny og Jens fra Sverige hentede Stella denne weekend og Båtsman bliver på Hulbakvej.




Derfor er der nu også tid til jagt igen. Båtsman var helt vild efter høsten på søndagens jagt.



Bambi var så glad for at komme med igen, at hun tog fasanen med helt til døren.









Vi var ikke mange på dagens jagt, men det blev en helt igennem perfekt dag. Ingen regn igen, selvom weekenden ellers var ret regnfuld.

Skoven vrimlede med fasaner og da vi mangelde hunde var både Freddie og Bambi ude samtidigt, noget jeg ellers ikke plejer at gøre. Men de klarede det fint og fik mange fasaner på vingerne. Efter skoven kom Freddie ind i bilen, så jeg kunne koncentrere mig om Bambi.

Hun lavede flere helt igennem perfekte situationer.

Den ene høne var på stand fra Bambi, skud af mig og efterfølgende apportering.


Alle hønerne apporterede Bambi.

Den sidste kok der blev skudt var på stand af Freddie.

Så jeg og hundene sov godt!

1 kommentarer

Anonym sagde ...

Super dag for jer.... godt gået af hunde og ejer

Hej fra Lotte